Där RÖK min chans till sommar

Ska på kalas hos Sarah nu!
Tjejer, skitsnack och.. Och.. Vin, men inte för mej.. Ja, jag är sååå sugen på vin så jag vet inte.
Nu när jag stod och gjorde mej i ordning fick jag plötsligt en sommarkänsla, men den går inte fullborda för jag kan inte ta en cigg. Jag vill inte ta en cigg egentligen heller, för det smakar piss. Men en gång rökare så har man väl alltid kvar suget? Rökte min sista cigg på nyår. Då kunde jag röka men då ville jag inte röka mer än en cigarett på hela kvällen! Varför? Jo för det är äckligt! Det stinker om en. Jag håller på att spy när jag går förbi någon som just rökt. Fan så ofräscht!
Så vad faan gnäller jag om? Kan man undra.. Vet inte själv.. Själva känslan och umgänget runt cigaretten kanske. För ni ska ju ju inte tro att jag röker ensam! Aldrig! Då kan det vara!

Nähä.. Mot tacosarna.

Herrå

Kommentarer
Postat av: åsa

fyndig rubrik ;)

2007-05-25 @ 21:51:01
URL: http://asgunn.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jammen jag vet =) Haha

2007-05-26 @ 00:06:12
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0