Bilder på min bäbis

Idag, gott folk, har jag varit med magen på ultraljud! Knodden där inne sov till en början. Tyckte min bm om för hon kunde i lugn och ro ta alla mått o kolla på allt som hon skulle. "En fin bebis" sa hon. Hjärtat pickade på så fint och allt annat såg bra ut! Nu har ju jag redan haft turen och få vara med om ett ultraljud innan då jag fått bekräftat att bebisen är hel, frisk och fin! Men nu var den större och allt syndes så stort!
Sen vaknade den och fräsigt nog kunde jag koppla ihop dens rörelser jag såg på teven med det jag kände i magen! Stort! Min farmor var med också. Hon var förundrad och tyckte det var cool! Det är coolt!
Redan, två stolta föräldrar.
Datumet är numera tänkt till den 25 oktober, min pappas födelsedag =)


image6
Här kan ni se hela ansiktet och magen i profil

image7
Här ligger den snett med ryggen mot oss

Fick 5 olika bilder med oss hem. Så roligt att ha!
Trött.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0