Bebispirr

Jag måste ju bara dela med mej av vad jag tror att jag har upplevt.. Jag tror jag har känt min bebis röra sej där inne. Igår när jag stod i den 8 mils länga kön på konsum så pirrade det till 5-10 cm snett till höger neranför naveln. Jag kände inte igen det magpirret så jag antar att det kan ha varit den lille ♥
Jag vet ju inte hur det ska kännas.. Men jag kände det 3 ggr! Så det är ju inte helt omöjligt! Av det som folk sagt så kändes det som "bebispirr".
Den lille busen är runt 15 cm nu. Så stor så, snart dax för körkort.. ;) Ser fram emot till den vill komma ut. Eller snarare till den har kommit ut.

Bara skit på teven. Har ett inspelat program av Grey`s Anatomy som jag ska se nu tänkte jag. Får se hur mkt jag bölar den här gången! Haha =)
J har lite filmer på gång här i datorn. Men det får han styra me.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Anne

Det låter som att du känt din första spark. :D

Men du; märker du att du alltid skriver den lillE. Tror du att det är en kille nu då?

2007-05-05 @ 21:30:09
URL: http://hynda.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Jag tror ingenting just nu.. Men jag säger alltid HAN eller den lillE.. Vet inte varför, det bara blir så.. Stackars om det är en tjej och jag har gått runt coh kallat henne för HAN.. Aja..

2007-05-05 @ 21:39:01
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Anne

haha. ja, jag vet hur hon (isåfall) kommer känna sig. Jag hette robin under hela graviditeten :p

2007-05-05 @ 23:32:10
URL: http://hynda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0