Avundsjuka

Känner att jag skulle vilja knopa ner några rader här nu, men jag vet inte om vad. Det får bli ett tråkigt inlägg som ni kan sitta och sucka åt när ni läser. Vi får se vad det blir av det hela.

Alla åker utomlands nu känns det som. Jag blir så attans avundsjuk så det gör ont. Vill me åka till solen och bli brun, bada i havet och sova på hotell.
En jobbarkompis och hennes familj åkte till nån kanarieö igår.
Jennie och hela hennes familj (syskon och syskonbarn och papsen) är på väg till Malmö nu för att deras flyg mot Kreta lyfter vid 17. Dom ska vara iväg i 2 veckor. Dom kommer ju se ut som pepparkakor hela högen.
Emmelie och Joakim åker till Cypern på måndag.
Joakim (bror) och Sanna åker till Egypten i höst.
James och jag då? Ja vi ska ta en sista minuten på semestern. Jag vill till Kroatien. Men faktum är att jag skiter i vart jag hamnar bara jag kommer till (medel)havet och solen. Inte ska det kosta skjortan heller. Bara vi kommer iväg, bara han och jag, en sista gång innan pension. =)

Jag är glad för Jennie och Emmelies skull att dom kommer iväg. Dom är nog dom 2 som förtjänar att åka på semester allra mest. Hästar hit och hästar dit, husrenovering hit och husrenovering dit, stress och ännu mer stress. Visst jag är fortfarande avundsjuk på er, men fan vad ni förtjänar det här!

James tog sina klubbor och drog o golfade med några vänner. Jag ska ta mitt liv i kragen, krypa ur pyjamasen och ge mej ut i skogen med min häst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0