23

Idag är alltså min födelsedag. I tonåren fanns det ju alltid vissa åldrar som var mer speciellt att fylla som typ 13, 15, 16 och 18. Å så 20 så klart. Men nu, nu får man vänta tills man fyller 100 om det ska va nåt. Fan, att fylla 100 vet jag inte ens om jag vill.. Inget jag ser fram emot iaf =)

Jag börjar min dag med en brakfukost, här vid datorn som jag inte ens får, men J sover så jag passar på ;)  Ska nu direkt ut till stallet och ta en låååång sväng i det fina födelsedagsvädret. Det var länge sen som det var fint väder på min dag. När jag var liten satt vi allttid ute men dom senaste 15 åren har vi nog fått sitta inne. Idag skulle vi kunna sitta ute om vi hade nån uteplats, men icke. Vi får tränga ut 14 pers på balkongen.

Herrå 

Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis! :D

2007-05-20 @ 21:30:41
URL: http://hynda.net
Postat av: Jennifer

Tackar tackar =)

2007-05-20 @ 21:57:22
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0