Typisk svensk

En uppdatering av min midsommar. Typisk svensk. Vi hann iaf med att gå Nikkis tipspromenad innan regnet öste ner. Lekarna blev det inget med, bara Hugo som hade speedwaytävling med sej själv runt syrenbusken. Vi andra satt under en regnpaviljong och drack öl, vissa av oss alkoholfri (typ jag) och allt vad dom nu hävde i sej.
Känns inte som om vi gjorde nåt annat än åt på hela dagen. Först all potats och sill med tillbehör sen jorgubbstårta på det (det fanns bottnar i hultsfred så Bosse fixade..) Sen var det ju meningen att vi skulle grilla på kvällen.. Regnet öste fortfarande ner men dom lyckades allt få fir på den så det blev grillat och på det blev det bla jorgubbar, chips och godis. Jag som bara hade gått upp 4-5 kg, lär väl ha fördubblat det nu..
En trevlig kväll var det.
Svek mina vänner som höll till i Frödinge. Men vi ska ta en grillkväll nu framöver, eller nåt. Träffade dom en liten sväng igår iaf när jag (jag säger bara jag eftersom James däckat i bilen så jag kände mej ensam) skulle hämta Lindah och Fille.

Vad ska jag göra idag? Känns som söndag, men det är bara lördag =) 2 dagar ledigt till innan sista veckan inför semestern går av stapeln.  
James sover. Ska nog gå in och hoppa lite på han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0