Tacka vet jag Samarin

Så där ja, nu har jag storstädat hela lägenheten. Jag hade egentligen andra planer för idag men när jag klev ur sängen så var jag på städarhumör och då är det ju bäst att passa på. Jag menar det humöret visar sej ju inte allt för ofta.. Har man väl börjat är det svårt att sluta också. Jag överdriver inte om jag säger att det var 3-4 veckor sedan jag överhuvudtaget ens dammsög här hemma. Så ja, det var behövligt.
James är på jobbet och säger "hej då" till sin "älskarinna" en sista gång nu innan han tar semester. Han ska bara ha två veckor samtidigt som mej. En vecka senare i augusti och en vecka sparar han till dess att bebisen har tänkt att komma ut.

Åhh.. Jag känner mej så duktig. Har verkligen skurat och dammat varje vrå. Skönt att ha det gjort. Nu behöver jag inte göra det fören jag börjar jobba igen ;)
Ska åka ut till pollen och ta en promenad med henne, om jag orkar..

Det var trevligt med jobbet igår! Attans att jag ska få så ont i magen på kvällarna, hade lite problem att få i mej maten. Men i min allt-i-allo-väska fanns även en samarin så det ordnade ju upp sej. Tacka vet jag samarin. Skulle nog inte klarat mej så här långt i min graviditet om det inte vore för samarinen. Halsabränna hit och halsbränna hit. Och så lite ont i magen på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0