Spa

Är ensam hemma och passar på att njuta lite av det.
Har haft en Jennifer-kväll med fotbad och lite nagelvård. Jag måste erkänna att jag är skitdålig på att ta hand om mina fötter, men jag älskar när det väl är gjort. Känns som man svävar fram.
Jag är hungrig.
Ska äta lite mat.. Men vad vet jag inte. Sen är jag sugen på popcorn och kladdkaka med jordgubbar. Kan inte bestämma vilket det blir. Troligtvis popcorn eftersom det är nyttigare och smidigast att göra. Jorgubbar blir det nog i vilket fall som helst.
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Evelina

är oxå beroende av jordgubbar, typ en liter om dagen, helst med "lite" vispad grädde..:)

2007-06-21 @ 21:36:39
Postat av: Jennifer

Ja jag är nog besatt av jorgubbar tror jag =)

2007-06-23 @ 12:29:01
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0