Sött

Nu sitter jag här och vräker i mej jordgubbar igen! Tur att det är säsong för goda frukter och bär nu när man är med barn och allt. Det lindrar sötsuget väldigt! Har aldrig varit så sugen på sötsaker (så som kladdkaka, bakelser och godis) på det sättet som jag är nu. Lite sånt unnar jag mej, men man behöver faktiskt inte vräka i sej för att sen springa runt och se ut som en flodhäst, bara för att man just är gravid. Jag har alltid, precis som nu, ovisspad grädde till mina jorbgubbar.. Så jag lär nog bli fet ändå med tanke på alla jorgubbar jag äter.

Har fått hem vår barnvagn nu. Vi fick James systers vagn som dom hade till Milo. En marinblå BRIO. Inte hade jag valt den färgen, men hallå, vi fick den! Kostar ju flera tusen kronor i vanliga fall. Så tack och bock!

James är i Gullringen och umgås. Jag njuter av att vara ledigt en helg då jag har nada, verkligen ingenting bestämt!
Ska lägga mej på soffan med en skål popcorn och mysa med den där som håller till i min mage ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0