SM i envishet

Inatt är första natten på 6 nätter som jag sover mindre än 10 timmar, men det verkar hopplöst. Spelar ju ingen roll hur mycket/lite jag sover, nog är jag lika trött för det.
Pallrade mej ur sängen vid nio och bräste ut till pappa som ville att jag skulle komma och klippa han. Inga problem då det bara är att ta till rakapparaten!
Det är så här, min pappa är cowboy. Han rider och tävlar i olika westerngrenar, främst sånna med levande boskap. I helgen går SM av stapeln på High Chaparal utanför Värnamo. Pappa kommer ställa upp likt förra året. Då kom dom tvåa. I år är målsättningen att dom ska vinna så klart. Fösta pris är en resa till USA! Pappa och Hinzo är heta så det blir nog inga problem.
Tillbaka till rakapparaten och klippandet. Pappa har fått för sej att han ska spara ut till hästsvans som ska sticka ut under hatten. Jo, jag menar allvar. Jag försökte skämta bort det när jag höll på och klippa men karln är fast besluten om att han ska ha hästsvans. Okej. Så nu har jag sparat en bit på bakhuvudet där den tänkta hästsvansen ska få växa ut.
Jag tror min pappa behöver en flickvän.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja, det måste vara den där "kvinnliga handen" som saknas vid din fars sid, som har lite åsikter på hur man kan se ut eller inte.
Annars kanske han har inspirerats av David Beckhams tidigare frisyrer.
Man vet aldrig???

2007-06-27 @ 12:05:01
Postat av: Jennifer

Ja det kanske han har gjort, men har lite sen i så fall =)
Aja, låt han hållas.. Han har haft den här idèn länge nu men inte gjort slag i saken. En dröm han haft kanske..

2007-06-27 @ 12:51:55
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Mamsen

Ja, bara han mår bra,han kan ju alltid
klippa av allt igen annars.

2007-06-28 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0