Skyndar

Jag är ju då liiite stressad just nu.. Som vanligt dessa jävla eftermiddagsveckor, I hate them! Så tyvärr blir det inga smaskiga detaljer om vårt husköp, det får vänta tills jag har tid.

Känns inte som om jag har haft nån helg. Det har varit fullt upp precis hela tiden! Råkade erbjuda mej att ta överslafen i James och min hytt, det skulle jag inte ha gjort.. Där uppe var det swettigt värre och sängen gnisslade. Jag har med andra ord inte sovit ut sedan förra söndagens morgon. Jag ser ut och känner mej som ett lik.
Jag har å andra sidan haft en kanonhelg!
Shopping och en massa annat i Göteborg. Liseberg så klart. Åkte kållorado och parisehjulet. Fick så snällt nöja mej med det. Vädret har varit allt annat än svalt. Shit så hot det var!
Har nu inhandlat dom första kläderna till vår kommande kotte. Ni ska få se biler på det vid ett senare tillfälle. Hinner som sagt inte nu..

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0