Skaffa ett värdigt liv

Jag är förbannad! Det där numret jag skrev om 013-3410111.. Ringde hem till oss hela dagen igår och i förrgår. Nu har till och med James reagerat över vad det är för nåt jävla nr som lägger på när man svarar. Då har det gått långt ;)
Nu på morgon ringde det från numret igen. Jag svarar: "Jaa".. Då var det någon i luren, chock! Men jag talde om för den stackarn, som försökte göra sitt jobb, att dom skulle sluta ringa 5 ggr om dagen och radera vårt nummer ur databasen för vi ÄR INTE INTRESSEADE av vad det nu är dom vill! Skönt, då kanske man är av med dom nu då tänkte jag.. Hahahah, vilket skämt! Nu för 5 minuter sen ringer samma nummer. Jag svarar och det gör dom med. Jag förklarade vad jag sa till hans kollega på morgonen, då klämmer han ur sej "men var det från samma nr då"? Eftersom dom har ringt från samma nr 5 ggr varje dag i flera månader så är jag lite halv säker på om det var samma nr.. PUCKO!
Dom sitter alltså på samma företag och har inte en aning om att dom terroriserar samma människor hela dagarna..
Skaffa er ett liv och ett värdigt arbete, ni bor i sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ett företag som ringer åt tele2. Det är en dator som ringer upp alla nummer, men eftersom de har problem med databasen så ringer datorn upp för många nummer, och då kopplas numret bara bort när man svarar, för att det inte finns tillräckligt många säljare.

Eftersom databasen är paj så är den inte heller säker på vilka nummer de ringt och inte ringt till.

2007-11-25 @ 17:30:56
Postat av: Jennifer

Fast jag skiter i vad som är fel och inte fel. De ska inte ringa mej ändå eftersom jag inte är intresserad.

2007-11-25 @ 18:19:25
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0