Regn..

Ikväll ska James och jag ha myskväll ♥
Imorn åker han till Danmark, ska kolla VM. Hatar när han sover borta, gillar inte att ha hela stooora sängen för mej själv. Men å andra sidan, ska han vara lika full som förra fredan så får han gärna sova borta ;) Har svårt för fulla människor när jag själv är nykter!
Iaf så ska jag passa på att bjuda hem mina flickor på lite födelsedagsmiddag. Var lääänge sen vi alla sågs nu! Så nu när inte karl i huset är hemma så kan vi skvallra ostört! Jag som gillar DaBuzz måste ju till Hawwys en sväng me. Surt att vara nykter, men jag börjar trots allt vänja mej.

Jag var hos läkaren igår. Min barnmorska hade skrämt upp mej med att mitt onda var sammandragningar och jag skulle ta det lugnt och inte rida.. Men så allvarligt var det tack och lov inte. Det är ligamenten i sidan på magen som gör ont. Vissa får så ont så dom inte kan röra sej, riktigt så illa är det ju inte för mej. Men ack ack så ont jag har. Jag får rida!
Nu är äntligen Jennie hemma igen. Så när det nu är konstaterat att det som gör ont inte tar nån skada på barnet, bara jag som lider, så följde jag med ut och red i ösregnet idag. I min efterlängtade sadel. Vi var på så himla bra humör, trots allt regn. Skönt att vara tillbaka på banan igen.
På måndag morgon blr det även att gå tillbaka till jobbet. Har bara 8 veckor kvar att jobba (4 veckor semester me) sen blir jag mammaledig!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0