Nu börjar det ordna till sej

Nu är det första steget av vårt husbygge klart. Eller nästan klart. Vi har skrivit på papper om att tomten är vår och äntligen skickat in nu. För nu är allt med banken klart.
Shit. Vi ska verkligen bli en familj med villa och allt. Det trodde jag inte om mej själv för 2 år sedan. Men oj så kul! Ser fram emot det här nu. Om allt går enligt planerna så kan vi flytta in i vårt nya hus innan jul.. Men hantverkare är ju inte att lita på. Så vi räknar med att det är klart till början av -08.
Kommer få hålla hårt i vår budget. Pollen får gå på diét.. Haha! Nä hon ska nog komma igenom det här smärtfritt, men James är inte glad åt hennes kostnader.. Bara för att han har två intressen som inte kostar han ett skit. Jaja, jag har hittat min drömhäst, den pärlan gör jag mej inte av med i första taget ♥ James vet och förstår det (Jag tror att han tycker om Sol liiite, men kan inte riktigt erkänna det..) =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

man får gratulera till tomtköpet, vi har oxå lite funderingar på att bygga hus i vimmerby..:)
kram

2007-06-18 @ 22:44:52
Postat av: Jennifer

Tack du ha =) Jasså, kul att höra! Alltså en smula sugna på att flytta hem igen? =)

2007-06-19 @ 15:26:31
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: Evelina

ja det är klart att vi har lite funderingar på att flytta "hem" igen såsmåningom.. känns tryggare att uppfostra ett barn i vimmerbu än här o så skiljer det sig ganska så mycket i pris på hus här o i byn.. här får man inte ett ok hus för under 3 milj o vi är ju så ohändiga o kan inte göra någonting själva så det måse va klart o fixat...!! kram

2007-06-20 @ 22:06:33
Postat av: Jennifer

Ja jag förstår hur ni tänker!
Det där med "ohändiga" känner jag igen! Hahaha! Attans.. Kram

2007-06-21 @ 12:55:24
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0