Känner mej nöjd

Klockan ringde vid 8 idag. Trodde det var ett skämt, trots att jag somna kl 23 igår så kändes det som kl var 3 när hon ringde. Men upp klev jag. Åkte ut till stallet och red 1 mil. Det ska jag ha cred för! Varmt var det, men jag njöt i fulla muggar!
Hem och åt och duschade. Efter mycket om och men fick jag in vår balkongmatta (en sån där svindyr sak) ganska ihoprullad tryckte jag in den i bilen. Det har ju efter två vintar börjat växa mossa på den.. (?!) Så jag åkte ut till mamma och spolade av den med högtryckstvätten.. Nu är den som ny!
James kom ut och alla mina syskon samlades för mamma bjöd på försenad morsdag-/födelsedasmiddag. Tycker att jag förtjänade det efter min slitiga dag. Låter nog inte så jobbigt, men tro`t om ni vill, det var jobbigt.
 
Nu har jag städat av balkongen och lagt ut mattan igen. James och grillar hos några friends dom ska kolla på fotbollen. Det intresserar inte mej ett skit. Det gör däremot duschen, mat och Grey`s Anatomy. Damn va bra det programmet är!
Har bättrat på brännan idag me. Jag älskar solen ♥

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0