Inte alla indianer i kajaken

Idag har jag varit snäll på jobbet, verkligen ansträngt mej. Nä, jag är ganska snäll i vanliga fall. Men jag kan vara en pain in the ass också.
Höll mej lugn och befoglig idag för jag jag höll mest på att somna.. Jag kunde ju inte somna igår tack vare våra störda grannar.. Tror jag har berättat om dom innan. Dom som kör upp med bilen på gården och låter den stå på tomgång medans dom sitter uppe och äter middag. Jävla nötter. Igår var dom i farten igen.. Jag har redan fått två raseriutbrott på dom (sen första gången när som väckte mej med att-låta-bilen-stå-på-grejen kl 5 på morgonen) ett tredje och jag ringer hyresvärden. Jag är inte den som "skvallrar", men fan, det här med bilen är bara ett av alla chips i en full påse.
Nu ska jag ut på promenad med hästen. Sen ska jag ta med gubben till ica och handla till midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0