Hur står det till egentligen?

Vad är det för fel på fredagars underhållning på teven nu för tiden?
Personligen tycker jag att det på fredagar borde vara dom bästa programmen. Men icke. Det är bara skit på teven ju för tusan.
Jag väntar på Idol. Det tycker jag är bra fredags undehålling. Sen en bra film på det. Men nu dras vi med dålig underhållning och serier på 3 avsnintt, missar man ett av dom kan man lika gärna skita i att kolla vidare.

Mobilen ringer..
.. Jag glömde pappas häst. Har hand om honom över helgen för pappa är i tyskland. Jag glömde ta in han. Det är ju tur att jag har snälla stallkompisar som ringer och säger att dom just tog in han. Men ändå.. Hur fan är jag funtad som kan glömma Hinzo? Stackars.. Fick så dåligt samvete så jag började böjtjuta när vi lagt på luren.. Gravidsvallningar eller ej, stackars Hinzo! (Inte för att han skulle gå in förren halv nio, men jag glömde verkligen bort han). Tur att ingen skada är skedd. Men jag glömde..

Jag ska gå och gräva ner mej i min poccornskål nu..

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jaha!! Nu börjar du att få en antydan till galopperande altzaimers som ofta drabbar havande och ännu oftare mammor. Men det brukar ordna sig

2007-06-02 @ 07:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0