Hej då

Satt just och skrev att inlägg här. Om jag är trött så jag inte orkade uppdatera igår.
Allt försvann. Jag tar det igen.
Åker till Göteborg med familjen imorn. Shoppa loss på mina födelsedagspengar hela dagen imorn och på söndag blir det Liseberg. Älskar att åka alla karuseller som finns annars, men jag får väl nöja mej med att spela på lotterihjul..
Alltså, ingen uppdatering imorn.

Har köpt hus.
Sug på den du. När jag orkar kommer detaljerna.

Nu ska jag få massage av mitt hjärta ♥
Hej.

Kommentarer
Postat av: Anne

Åh, vart har ni köpt hus? Vilken gata?
Vi fick ju också huset som vi budade på, men vi har inte skrivit på nått än.

2007-06-09 @ 15:45:14
URL: http://hynda.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0