Det suger i tarmen

Som jag skrev i en kommentar till Anne "Det suger i festivaltarmen mer än jag vill erkänna". Fan vad det är sant!
Fick mess från min käraste Tina igår, hon klarade uppkörningen på sitt Mc kort =) Grattis till henne! Ringde upp henne då hon befann sej nere på festivalen.. Då höll jag på att bryta ihop.. Jag vill också vara där! Innan festivalen inbefinner sej så tänker man att man klarar sej utan att vara där.. Men vilken lögn sen, för så fort man får minsta lilla nos om stället så vill man dit.
Emmelie är inte heller på fetsival så vi får slå oss ihop när hon kommer hem från tävlingen imorn!

Jennie och Hugo har varit här nu på morgonen och fikat frukost med mej! Härligt med härligt sällskap så här på morgonkvisten!
Nu ska jag kila iväg och köpa mej en sallad, sen till jobbet.

Herrå

(Tänk er en solig dag på festivalens skitigt äckliga camping och allt roligt folk med en öl i handen. Suck) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0