Vilken miss

Ja, som sagt, vilken miss. Jag och James skulle ner till Ingatorps Möbelskavanken för att kolla efter köksbord idag. Innan vi for iväg åkte vi ut till Boda för att kolla över min häst och puss lite på henne. Tur var väl det. För då nämner Jennie nåt om att det bara är öppet på helgerna.. Så sant, jag ringde och kollade. Tur.
Så vi blev kvar ett tag, satt i solen och lekfarbrorn James tog hand om Hugo. Åkte till Pirri Pirri och svullade i oss varsin pizza. Jummi jummi! Nu har vi just kommit hem efter att ha varit på Carlenskogs och kollat kakel och klinkers till huset. Roffade åt oss en massa inredningstidningar som jag ska kolla igenom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0