Var inte ledsen

Var som sagt hos Emmelie och Joakim och grillade igår! Jäkla trevligt! Dom drack vin och öl och jag drack min himla lättdryck med flädersmak.. Attans trist!
Vi spelade "när och frjärran" där jag utsåg mej själv som vinnare! Blev oavgjort, men nån måste vinna, så det fick bli jag!
Bror ringde och var ledssen så han har sovit här i natt.
Är det nånting jag inte klarar av så är det när folk ringer och är ledsna. Då gråter jag me! Spelar nog ingen roll vad det handlar om för jag gråter ändå. Extra känslig är jag när det händer mina killar nåt (pappa, Joakim, Jonnie och James). Jag klarar inte att höra att dom mår dåligt, det gör ont i mitt hjärta då.

Ska gå och köpa frallor till mina pojkar nu. Hej.

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Du är fin du syster..
tur att du finns<3!

2007-07-26 @ 20:10:51
Postat av: Jennifer

Tack!
Glad att jag har dej!

2007-07-27 @ 09:17:23
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0