Väldigt illa faktiskt

Var hos barnmorskan idag och kollade så att att står rätt till med mej och knaten i magen. Allt tydde på det. Alla värden var bra och hjärtat pickade på! ♥
Har varit ute och ätit på Harrys nu, men vad tusan har hänt?! Dom har ju inget att välja mellan på menyn, det var nästan så vi gick därifrån. Slutade med att jag och M valde en pasta och James och C valde en hamburgertalrik.. Hallå, hamburgertalrik äter man inte på restaurang om det inte är kris.. Shit så bad! Jag menar, vad finns annars McDonalds och Sibylla till? Vi går till Nisses nästa gång ta mej tusan.
Åt en glass på torget efteråt.. Det är när man är bland 100 barnfamiljer med trötta barn som man börjar undra om man gjort rätt som håller på att skaffa barn. Vilket jävla liv!
Jag vet inte vad jag har mest ont i magen av - barnen eller glassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0