Uttråkad - redan.

Igår var jag rastlös som tusan, funderade lite över hur tusan jag ska klara mej igenom 4 veckors semester när jag var såå rastlös efter bara första helgen. Men vi hittade allt på lite tillslut, James och jag.
Först var vi nere på materialmännen och kollade lite på öppnaspisar, jag har ju prutat till oss en sån till vårt hus. Dom betalar en för 25 000:- och montering. Nu har vi hittat en som vi verkligen vill ha. Den överskrider priset en aning, men det står vi för själva.
Sen våldgästade vi Lasse och Milo. Fika time! Vi hade en kryplektion med Milo, det är inte lätt det där att koordinera så att ben och armar rör sej i takt =) Det sitter snart!
Sen var vi ute och gosade lite med min polle. Måste väl tyvärr snart säga VÅRAN polle eftersom när jag är mammaledig så kommer James, vare sej han vill eller inte, få hjälpa till at betala henne. Inte direkt men indirekt. Ho änte gratis. Vi sade hej då till Sollazzo som från och med 7.40 imorse nu galopperar på dom gröna ängarna i hästhimlen.. Suck.. Men han har det bättre nu.

Eftersom jag var så rastlös igår lagde jag köttgryta till middag och storstädade ur vår klädgarderob som har blivit ett allmänt inkast av saker som man inte vill se. Skönt. Måste tillägga att medans jag väntade på att potatisen skulle bli klar så gnodde jag av alla köksluckor och städade under slasken.
Det kommer skina blankt om denna lägenhet om det ska fortsätta vara ikke-sola-väder på min semester.

Kommentarer
Postat av: nattis

Milo är duktig han, visst har dom avlat fram en riktig superbaby;)

2007-07-02 @ 22:14:48
URL: http://nattli.blogg.se
Postat av: Jennifer

Haha =) Ja verkligen! Att han är så himla söt me är ju ett stort plus i kanten också!!

2007-07-03 @ 00:03:28
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0