Stämmer det?

Det sägs att det strålar om gravida kvinnor. Det vet i fasen om jag kan hålla med om. Nog för att hår, hud och naglar inte har varit så här bra sedan jag var 13. Men resten. Hur kan det stråla om någon som är konstant trött och pissnödig?
James och min dag började med att städa ur lägenheten. Vi sover med balkongdörr och sovrumsfönster öppna vilket orsakar korsdrag som i sin tur för med sej blomfnas och jord in från mina krukor på balkongen. Så nu har jag slängt skiten från balkongen, som ändå inte verkade trivas.
Jag hjälpte Åsa att göra slingor, vill också ha mer. Sen tog vi en fika på stan. Åsa tyckte jag verkade avlägsen.. Jammen jag vet.. Jag känner mej som om jag är på en annan planet. Sen om det är semestern som gör mej så disträ det vet jag inte.. Men så slö och trött som jag är nu har jag aldrig varit förut.
Jag gillar inte att vara gravid heller. Jag är väldigt överens med mej själv om att graviditeter är överskattade. Mysigt som attans att få bära runt på en liten knate och känna den röra sej. Men det räcker fan med ett halvår, precis så lång tid dom jag gått nu.
Nu vill jag bara att min lilla bebis ska komma ut så jag får snuffsa på den och lära känna den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0