Ser ut som svullo snart

Det ända den här sommaren duger till är att fika, äta, sova lite och fika igen. Det finns ju liksom inget annat att göra än att stoppa nåt i munnen där man sitter och häckar.
Hjärtat och jag var på stan idag och inhandlade lite vitaminer till mej och krabaten i magen. Kan ju inte vara dåligt att äta lite vitaminer. Gissa vad vi gjorde sen, jo tog en fika. Köpte med mej jorgubbar hem (jo, dom har bytt sort =)) så nu har jag fikat igen. Jag är ju bara sugen och hungrig hela tiden. James äter inte hälften av vad jag äter på en hel dag. Jag som inte äter hälften av vad han gör i normala fall.. Tänk er vilka mängder jag stoppar i mej nu då!
Men antagligen behövs det eftersom jag inte går upp i vikt. Så jag äter och är glad. Fösöker bara hålla igen på sockret.

Shit vilka kicksparkar jag får av mitt lilla monster. James mamma berättade att James hade sparkat sönder ett revben på henne när han låg i magen.. Kul.. Hoppas för allt i världen att den inte blir lik papsen!
Den är ju uppe i revbenen ibland och bökar men än så länge gör det inte ont, bara obehag.
Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0