Mitt problem är löst

Den om skrev en kommentar till mitt förra inlägg har verkligen lösningen på mitt problem! Vi får helt enkelt dra ner på våra utlandsresor som vi gör en gång i månaden! Hur ska vi klara av det, James och jag? Vilket steg in i vuxenvärlden kan möjligen vara svårare än det?
Suck.. Vänligen läs innan du kommenterar. Jag vill inte ha fega och anonyma kommentatorer i min blogg. Här står vi för 100% ärlighet. Men hade inte denna kommentar varit så dum så jag höll på att trilla av stolen och rulla in under bordet av skratt så hade jag tagit bort den!
Pucko.

Kommentarer
Postat av: Anne

Håller med dig totalt!

2007-07-06 @ 23:15:21
URL: http://hynda.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0