Märkligt

Ja, märkligt att man kan må så mycket bättre av att få vara i solen en hel dag.. Att man kan känna sej så fräsch av att få lite färg på skinnet.
Var ute och red i morse, med Jennie och mamma. Jag kunde inte hålla mej borta.. Inget jag njöt av direkt, fick ont i magen.. Men ändå var jag glad av att göra det.
Senare mjukade min massör upp lite i nacke och rygg. Har en himla bra massör!
Efter att matsäcken var packad gav vi oss iväg, James och jag ut till farmor och farfar i stugan. Nu är det sommar på riktigt! Har man bara varit där och solat och badat så har sommaren börjat! Jassi för jag har badat idag! Kallt och skönt!
Matade två änder med bröd. Dom "åkte" vidare på vattnet och tipsade sina vänner runt udden för sen kom dom tillbaka ett helt gäng och ville ha bröd. Så söta så dom fick nog två hela frallor av oss.
Nu har jag varit och tagit hand om pappas häst, Hinzo som är skadad. Gav han mat med sin meducin i. James lyfter skrot.

Jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: åsa

hihi..så sköna dom är så åker o skvallrar för familjen.. så alla får mat :) smarta djur ju!

2007-07-17 @ 10:29:31
URL: http://asgunn.blogg.se
Postat av: Jennifer

Ja jag vet, dom var så himla söta! Verkligen tydligt att dom åkte och skvallrade för familjen =)

2007-07-17 @ 12:59:07
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0