Klippa och klistra

Jag har verkligen inget att blogga om för det har absolut inte hänt nåt.
Nu skriver jag bara för skrivandets skull.
Jag gick iaf och köpte dom där albumen igår. Jag satt hela eftermiddagen med dom. Ganska kul. Skönt att ha det gjort iaf! Jag köpte ett eget litet album för bilderna från Egypten. Ett som man får klistra in sina bilder själv i. Så jag satt och klipte och klistrade här igår, det var kul!
Tog en paus för att åka ut och ta in hästarna över natten, det regnade ju ganska ordentligt! Dom blev iaf glada! Pausen som jag tänkt bara skulle vara en paus blev avbrottet. Jag fastnade hos Jennie, blev bjuden på pannkakor och sen kaffe. Kom hem halv tolv inatt.
Så jag fortsätter väl med mitt klipp och klistrnade nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0