Kaos i kapernum

En fullspäckad dag. Skönt att ha något att göra! Började med lite uppvärmning på morgonen, var på promenad med Jennie, Hugo och Dogge.. Det var behövligt vill jag lova! Tack Jennie! På vägen där vi gick vid sjön kom det små minigrodor hoppandes! Dom var knappt bara 1 cm, så himla söta!
Borstade av min häst som är i det skitigaste laget! Skulle behöva dra av henna med avfettningsmedel och högtryckstvätten! Börjar bli flåsigt att göra saker och magen är lite i vägen..
Åkte hem, med lättat samvete, stekte pannkakor, åt duschade. Har nu varit på banken. James bank. Har bara varit på min innan och mer eller mindre bestämt med dom (tänker på husbygget) men måste ju ha lite att jämföra med. Det lutar åt min bank. Men det snurrar i huvudena på oss nu.

Nu är det time att åka till frödinge och våldgästa de nyaste husägarna där. Jennie och Christian och jag och James ska ut till Carro och Daniel och glutta runt i deras hus och grillning väntar till eftermiddagen. Vädret har ju tydligen bestämt sej för att vara på vår sida idag, för en gång skull! Det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0