*Jaj kan en grej som gar maj på nerverna*

*Det **här**med**att**skriva**in**ord**mellan**två**stjärnor*.. Kan någon vara så snäll och förklara det för mej?! Jag stör ihjäl mej på dessa stjärnor? Kan inte bara folk sluta med det eller åt minstonde förklara varför i hela helskotta stärnorna är bra för! *ler* Kära hjärtanes..
Ni förstör ju det fina med stjärnor.
Är det bara en sån enkel sak ett jag vuxit ifrån stärnornas tid eller ska man skriva så? *suck*
Jag vet att när jag gick på gymnasiet så skrev alla, verkligen alla sina ord inom **.. Hade en period som jag gjorde det för att alla andra gjorde det och när det var nytt. Men också utav den anledningen att jag älskar stjärnor (jag råkar ju själv vara en stjärna). Men det här var ju för minst 5 år sedan. Jag slutade ganska snabbt med det eftersom det redan då kändes TÖNTIGT!
Är det när man har brist i ordförådet eller inte hittar ord att uttrycka sej med som dom där stjärnorna dyker upp? Som med svärord till exempel?
Föklaring tack! En bra sådan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0