Inte allt på samma gång längre

Ja nu är mitt hjärta så gott som såld.. Tragiskt, men tyvärr ett måste.
Usch, jag mår så dåligt!
Har haft sammandragningar värre än någonsin idag.. Började komma mer och mer nu i veckan och idag har det varit väldigt mycket. Ringde min bm igår som sa att jag skulle höra av mej om det blev värre och sjukskriva mej.. Men jag vill inte sjukskriva mej första dagen efter semestern, känns inget vidare. Måste ju prova.
Man kan ju hoppas på att dom beror på att jag varit stressad och nervös hela dagen. På jobbet är det ju ingen stress.. Ehh..

Ja jag kan ju tillägga det att planerna på att flytta in i vårt hus till jul nu är spräckta.. Han (vår försäljare) sa att det skulle vara klart till innan jul. Oj, sa vi, det var snabbt. Så vi räknade ju med en och annan försening. Jag menar hantverkare och leverantörer är inget att lita på..
Men hör här.. 4 månaders uppskjutning redan!
James och jag tittade på varandra och undrade om han drev med oss.. Men icke. Jaja, vi får ju vårt efterlängtade hus nån gång. Men nu törs man ju knappt räkna med att få det till innan sommaren..
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0