Ett år

Vad har hänt med mina jordgubbar? Dom är ju alldeles mjöliga.. Jag tycker inte ens om dom längre! Jag vill ha tillbaka dom som dom var i början! Jag bryter ihop!
Andra dagen på semestern idag. Ska vara pissväder resten av veckan. Jag ska upp en sväng på stan snart och köpa en födelsedagspresent åt min syster som fyller 10 idag! Grattis!
På stan ska jag även passa på att hitta några fina fotoalbum att sätta in alla mina tusen kort som ligger i hög här. Sånt kan man ägna sej åt på semestern när det ska pissregna. Jag måste ha mina kort i album, känns inte bra annars!
Ska köpa ett eget album att sätta in alla bilder från egypten i, bilderna från undervattenskamerorna från våra tre snorklingsutflykter med bla delfinerna på! Åhh.. Längtar tillbaka. För ett år sedan var vi där.. Just nu.. Låg säkert vid polen just nu.. Ett år går fort.
Om ett år har jag en knate som kryper omkring hemma i vårt nya fina hus. Shit.. =)

Kommentarer
Postat av: evelina

tiden går fort, ibland för fort för att ma ska hinna me=)

2007-07-03 @ 12:25:50
Postat av: Jennifer

Ja så är det verkligen!
Men inte när man längtar efter nåt. Då kan man bara se i efterhand att tiden bara rusat förbi. För fort går det som sagt, alldeles för fort..

2007-07-03 @ 15:32:35
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0