Årets sista

Idag har jag följt med min pappa till Kalmar. Vi var på ATG-kliniken där med Hinzo. Dom kom ju inte så långt på den där tävlingen jag berättade om för ett tag sen. Lilla Hinzo blev halt. Så vi har ägnat hela dagen åt hältutredning. När det inte är ens egen häst så tycker jag att det är väldigt intressant. Hältutredningar är ju inte lika intressant då dom har en förmåga att dra ut på tiden. Men övriga skador är intressant att kolla hur dom gör med mm..
Min häst har jag inte träffat på två dagar. Hon har det bra ändå.. Fått några svar på mina anonser, men ingen som känns 100.. Ingen brådska här inte.
Fan vad tråkigt jag bloggar.
Vart hos James mamma och grillat nu ikväll. Skönt att slippa laga mat. McDonalds i Kaalmaa - I´m loving it! Lär aldrig tröttna på den maten! På torsdag när James och jag ska till Linkat så hägrar mitt M igen. Ska på IKEA och inhandla lite till kotten. Spjälsäng och sådana grejer. Kul.
James är ute på en jogging tur och jag ska sätta mej i soffan och äta, vad jag befarar, årets sista jorgubbar.


Kommentarer
Postat av: Evelina

fick höra idag att om man har dille på jordgubbar så är det en pojke i magen..:)

2007-07-10 @ 23:53:56
Postat av: Jennifer

Jasså? =) Dom flesta tror att det kommer komma ut en liten kille så det kanske stämmer.

2007-07-11 @ 10:47:07
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0