Är jag ett renoveringsobjekt för dej?

Nä men attans vad tråkigt jag har. Jag får helt enkelt ägna mej åt att skriva ner att jag just nu mår jävligt illa. James är på Hawwys och super ner sej och jag sitter här hemma och svullar kladdkaka. Där av illamåendet.
Funderar på att poppa popcorn och lägga mej på soffan..
Poppa popcorn låter just nu jävla jobbigt..
Den där inne i magen är i full gång och just nu känns det som han anser min mage som ett renoveringsobjekt som ska rivas.. Jag vet inte om jag håller med om det, jag råkar gilla min mage, kanske bättre smal, men dock.
Oj.. Vad är det jag hör.. Inte är det då grannarna..
Nope, det är teven. Klockan är efter tolv och jag har visst lämnat teven på på den kanal där porret börjar efter tolv. Nu fick jag en bra anledning att resa mej och gå och stäng av den skiten innan grannarna tror att det är JAG som är i farten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0