Ångest

Nu går jag snart på min sista semestervecka. Vet ni vad det bästa är? Att jag inte har ångest för att semestern snart är slut, inte över huvudtaget!
Kan lika gärna gå och jobba imorn, jobba mina 4 veckor och sen gå hem igen.
Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna jobba dom veckorna med tanke på min rygg. Faktum är att jag vill jobba! För det första för pengarnas skull, för det andra för att jag vill må bra och inte ha ont och för det sista kan det ju vara trevligt att hänga med alla roliga (vissa räknas inte) en sista gång innan mitt uppehåll som mammaledig!
Jaja, vi hoppas att ryggen reder sej och att vi kanske kan få en soldag till på semestern iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0