Abstinens efter adrenalin

Jag tror jag sover för mycket. För jag är trött hela tiden. Om man bortser ifrån att jag vaknar 3-4 gg varje natt och måste på toa så sover jag mellan 10-12 timmar.  Eller så kanske jag inte borde bortse från det utan inse att det är det jag blir trött av, ja jag vet inte. Är trött iaf!
Semester har man ju för att varva ner och kunna slappna av, ta dagen som den kommer. Min trötthet kan även bero på att jag varvat ner mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv. Jag är nästan så lugn om dagarna så jag somnar. Här snackar vi avslappnad. Jag har inte stressat en gång vad jag kan komma ihåg och jag som alltid stressar annars. Min kropp går på ständigt adrenalin annars. Det kanske är abstinens efter adrenalin eftersom jag är så trött!
Men det är ingen fara, jag är snart tillbaka på jobbet och där flödar adrenalinet bland alla nördar! (Alla ska inte ta åt sej av det)
Kanske är bra för bebisen att inte morsan pumpar allt för mycket adrenalin.. Med tanke på vad mitt hjärta slår extraslag då så vill jag nog inte veta hur många extraslag lillens hjärta slår, som slår dubbelt så snabbt som mitt annars..
Tänk om den blir som mej. Hoppas att bebisen blir lik farsan, vi kan ju inte ha två i samma hus som pumpar adrenalin. Ni kan ju tänka er.. Nej, det vill vi inte utsätta oss för!
Bli lik pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0