What is this shit?

Även att vi har de flesta kanalerna på teven så tittar jag ändast på 4:an, Animal planet eller Mtv.
Animal Planet är den kanalen som går på när "Momento" börjar på fyran, vanligvis efter "Efter tio". Är det då bara skit där så blir det Mtv.
Men vad är nu detta?
De har ju tagit bort alla bra serier på eftermiddagen som jag har lärt mej att tycka så mycket om!
Först var det Dawson´s Creek som jag mins från högstadiet, inte svårt att bli fest vid igen.
Kung av Queens är ett program som jag verkligen fick lära mej att tycka om!
Tredje klotet från solen - då åker Animal Planet på.
Will & Grace, jo, men det gillar jag!
That ´70s show har jag alltid älskat!
Sen kör dom repriser från Deal or no deal och det kan ju alltid vara lite spännande att titta på.
Men som sagt; vad är nu detta?
Nu har dom tagit bort mina serier och kör repriser från Idol mellan 13.30 och 18.10.
Sååå bra är inte Animal Planet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0