Vår dag

James och jag hade 3-årsdag i helgen.
Inget vi firar med pompa och ståt direkt. Men lite mys blev det allt efter att pöjken slog igen sina blå.

James och jag träffades för första gången i juli -04 efter att jag och mitt X äntligen fått fingrarna ur röven och gjort slut. Det var väl mest mitt fel att det äntligen tog slut eftersom jag då levde mitt liv som om vi inte var tillsammans alls..
Hur eller hu så var det James som satt och kollade in mej när jag stod och dansade med mina vänner. Jag hade inte en aning om vem han var och frågade dom jag dansade med vad det var snygging som satt och inte tog blicken från mej.
Hade bara hört hans namn innan men visste inte vem han var.
Kvällen slutade iaf med sista dansen och en och annan puss innan var och en gick hem till sej.
Efter det letade jag efter han varje gång jag var på Harrys (jag var där varje helg då..) men utan resultat.
Träffades inte igen förrän jag gett upp att leta i slutet på oktober.
En och annan puss där också.
Men så gjorde jag slag i saken efter 2 veckor och hörde av mej via sms. Så messade vi i två veckor innan vi började dejta.
Vårt offecilella datum blev då 1 december 2004 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0