Saknar

Jag sålde ju min häst 30 augusti i år.
Det var det tyngsta beslut jag gjort på.. Ja, väldigt lääänge!
Sista gången jag red var någon gång i juli då jag bara skrittade och travade lite grann. Hade ju en mage då som jag var väldigt rädd om.
Idag red jag för första gången sedan dess. Jag har redan träningsvärk(?!).
Jag red på en av Nikkis (James systerdotter) hästar.
En som var 170 hög. Hade gått som landslagshäst i spanien på 155 cm höga hinder. Den kusen red jag. Jag kan lova att det var skaplig skillnad på att rida den hästen mot min lilla arabflicka som jag hade! Shit!
Men det gick riktigt bra och kul var det!
Där behövde man inte använda så mycket hjlper innan hästen gick så fint i form så!
Då är det riktigt skojj att rida, när man känner att hästen jobbar under en för minsta lilla man ber den om!
Ridningen sitter liksom i kroppen. Känslan försvinner aldrig. Det gäller bara att plocka fram den.
Saknar Sol.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen?

2007-12-08 @ 23:56:35
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Jennifer

Charming man.. Tillåt mej skratta! Haha!
Mitt svar; Sådär.

2007-12-09 @ 09:38:20
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0