Missat nåt?

Min BVC-tant tjatar alltid om att när man nyss blivit mamma får man "mjölk i brösten och gröt i huvudet".
Det stämmer.
Jag håller på att bli tokig på mej själv.
Jag kan inte hålla reda på vilken dag det är, alla ser ju lika ut.
När jag ska hämta mobilen tar jag i stället med mej tevedosan.
Kan mitt i ett samtalsämne glömma bort vad jag pratar om.
Liknande situationer är jag med om dagligen.

Dopet är planerat och jag gick och köpte inbjudningskort för att skicka ut till folket.
De var förtryckta (kursiv) så jag fyllde bara i resten (FET).




Välkommen

till dopet av vår
SON
LÖRdagen den 5/1 kl. 14.00
I VIMMERBY KYRKA
O.s.a. 20 DECEMBER




Så ser korten ut. Jag har väl inte missat nåt nu, eller hur?!



Kommentarer
Postat av: emmelie

känner igen det där. har nog också gröt i huvudet, men ingen mjölk i brösten!!!!

2007-12-11 @ 08:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0