Hjälp mej!

Jag har tappat min plånbok!
Var på ica och handlade i måndagskväll. När jag kom hem igen var inte plånboken med in, trodde att jag bara hade glömt den i bilen som vanligt.
Men icke.
Den är borta!
Jag vet att jag la ner den i vagnen efter att jag packat ner allt i påsar innan jag rullade ut till bilen. Men sen..
Kan inte någon vänlig själ lämna in den på ica eller till polisen!?
Jag hade bara 2,50:- i den så det finns inget av värde där i ändå, förutom till mej!!

Om ni hittade en plånbok skulle inte ni lämnat in den till närmaste affär då?
Det hade jag!

Kommentarer
Postat av: evelina

hej..
vet hur tråkigt det är att bli av med plånboken, själv blev jag bestulen på min när den låg i skötväskan som jag hade hängt över mig.. hände på willys men jag fick tillbaka den 2 dagar efter, allt va dessutom kvar förutom kontanter o bankkort såklart.. så de fins ärliga människor! håll ut!!
kram

2007-12-05 @ 11:49:21
Postat av: Jennifer

Fasen så trist det är!
Att blir bestulen kanske är snäppet värre, jag har ju bara min klantighet och snurriga huvud att skylla på..
Men då kanske det finns lite hopp att jag får tillbaka den då :)
Hoppas hoppas!

2007-12-05 @ 18:26:32
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0