Förvirrat

Jag håller på att drabbas av total förvirring.
Den här veckan har jag har jag fullt upp varje dag, ja utom fredag och lördag.
Jag vet att det var två saker varje dag, någonting på förmiddagen och en grej på eftermiddagen. Men jag mins inte vad det var jag skulle göra nu på förmiddagen. Jag kan bara inte komma på det.
Jag har funderat på alla möjliga saker, men det kommer inte upp. Jag börjar fundera på om det verkligen var något jag skulle göra. Men jag var ju så säker.
Det märks väl. Jag lär väl märka om någon hör av sej helt enkelt.

Imorgon ska vi träffa elektrikern uppe i huset kl 8 för att gå igenom och planera vart eluttag, spottar och dylikt ska sitta.
James och jag ska gå igenom ritningen ikväll och bestämma vart vi ska ha spottarna som ska sitta på utsidan av huset under takkanten.
Vårt lyxhus kommer bli sååå fiiint!

Kommentarer
Postat av: Anne

Är du också sån där som ska ha spottar överallt?
Jag har också drabbats av nån sån sjukdom... :p

2007-12-12 @ 10:49:19
URL: http://enna.tjejsajten.se
Postat av: Jennifer

Haha :) Ja, jag tror det!
Det är ju jättefint mid spottar!

2007-12-12 @ 15:21:00
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0