Dags att lägga ner

Jag funderar allvarligt på att lägga ner det här bloggandet.
Jag har ändå inget att blogga om förutom skitblöjor, kräktrasor eller sömnlösa nätter.
Just nu handlar inte mitt liv om något annat och jag funderar inte speciellt mycket på något annat än det heller.
Det ända jag funderar lite över, förutom när jag ska få sova en hel natt, är när jag kan skaka stjärt på hawwys och bara vara allmänt sketfull och sen få sitta apbakfull dagen efter och snacka om hur jävla pissigt harrys egentligen är varavat med en jävla massa bakfyllesex.

Kommentarer
Postat av: Anne

JAG vill läsa om sånt!
Don't you dare stop blogging!

2007-12-17 @ 22:52:19
URL: http://enna.tjejsajten.se/
Postat av: Jennifer

Men det blir ju bara massa tråkigt som "Idag har jag.." & "Imorn ska jag.." är så trött på att blogga om sånt.

2007-12-18 @ 10:20:14
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: nattis

NEJ! det får du inte sluta med, jag är trogiven besökare på din blogg, och jag gillar och läsa om vad som händer hos dig. även om det handlar om blöjbyten ;)

2007-12-18 @ 15:38:07
URL: http://nattli.blogg.se
Postat av: Anonym

Näe du får inte sluta.. :)

2007-12-18 @ 16:33:40
Postat av: emmelie

nä sluta inte. jag är allt här och läser jag med! bakfyllesex....hahaha

2007-12-18 @ 17:28:15
Postat av: Evelina

det är mitt kvällsnöje o läsa om vad du har gjort o känna igen mig i allt bebisbajs o kräksnack, så sluta inte=)
kram

2007-12-18 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0