Bröllop i London

Idag har vi fått öva ordentligt på engelskan här hemma!
James syster, Jasmine är hemma från London över jul och har med sin kille Pierre. För att den stackarn inte ska känna sej utanför så måste man ju prata engelska hela tiden. Det tar ett tag innan man kommer in i det, sen släpper det och kunskaperna från engelskan i skolan visar sej!
Lite nytta hade man visst av de lektionerna!
I vilket fall så kom de ner från stockholm nu över dagen för att hälsa på Viggo.
Jasmine är lika gammal som mej och ska gifta sej i sommar. Då blir det bröllop i London, det ser jag fram emot!
Förövrigt jobbar hon som fotomodell. Inga dåliga bilder där inte..
Bland annat jobbat för Cosmopolitan i Frankrike. Fräsigt. Hon var på Julfest med Fredrik Ljungberg nyss också.
Funderar på att börja hänga lite mer med Jasmin..
Vi ska iaf hälsa på i London i sommar.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Harru några länkar/bilder på henne`?
Visa i så fall när jag är inne på msn!

2007-12-29 @ 11:38:50
Postat av: Jennifer

Nej, jag har junte det, inte här iaf. Jag har kort på henne här hemma..

2007-12-29 @ 18:22:58
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0