Vill inte bli besviken igen

Jag var i alla fall inte ensam om att inte blogga igår. Verkade som alla bloggare vars bloggar jag läser har bloggtorka. Så trist!
Jag bara gnäller ju ändå så om ni inte läser min så förstår jag.

Idag ska James och jag till Jönköping och bestämma kök med allt där till! Ska bli så skojj!
Först händer det som vi inte ville skulle hända. Att huset inte blev klart när det skulle. Nu har det blivit tvärt om! Att allt kommer gå mycket fortare. Förut skulle husleveransen komma i  december, nu kommer den i oktober!
Jag vet inte om jag ska törs tro på det utan att bli besviken om det skulle ändras igen. Så jag hoppas ingenting och är helt inställd på att flytta in till maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0