Tråkigt liv!

Fick sjukintyg av läkaren idag med diagnos foglossning. Så om nu försäkringskassan tar sitt förnuft till fånga så blir jag sjukskriven fram till min havandeskapspenning börjar.
Försäkringskassans nötter är ju inget att räkna med. Annars är det väl bara att gå till jobbet tills någon ber mej att gå hem. För där lär jag bara vara ivägen, tar mej ju knappt framåt.
Jag trodde på helt allvar att jag skulle slippa krämpor.. Har ju mått så bra. Men shii fick jag. Detta håller vanligtvis i sej i några veckor och sen börjar avta. Men har jag otur kan det både bli värre eller hålla i sej såhär fram tills förlossningen.

Inte för att min blogg är allt för intressant i dagsläget, men till er som läser kan jag ju lägga ut en varning om att denna blogg kommer bli förjäkla tråkig framöver.
Inget jobb att skvallra om. Ingen söt häst att prata om när augusti är slut. Inga fester. James jobbar, alla andra jobbar. Själv kommer jag sitta här hemma som ett collie och tycka synd om mej själv! Just nu har jag ett tråkigt liv!
Men, fika tänker jag göra. Hoppas på vädret gör jag me. Blir det fint kan jag lika gärna bosätta mej hos farmor och farfar på deras brygga. Men jag hoppas inte för mycket på den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0