Ten more to go

Hemkommen från Västervik för två timmar sen. Jennie har äntligen hittat sin pärla och ska slå till! Jag och Carro har vankat runt med Hugo och magarna i vädret. Satan så kvavt och äckligt varmt det har varit.
Tvingade med mej alla till McDonalds trotts att dom inte gillar det nåt speciellt. Jag bara ska äta där om det finns i närheten!
Sen var vi ute i buschen (ja vad hette det nu..?) och fikade. Nån stans bortanför Gladhammar, rakt ut i skogen. Mysigt ställe om man bortser från alla mygg.
Har inte gjort nåt speciellt ansträngade idag, men aj fan vad kroppen värker! 7 kg extra är verkligen 7 kg extra! Idag är det exakt 10 veckor kvar till beräknat födelsedatum.
10 veckor.. Shit!

James är i Västervik nu (vi kör skift) och spelar fotboll och jag har lagat till mej en väldigt god men mycket enkel middag. Så nu är jag äckligt proppmätt för andra gången idag.
Soffan hägrar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0