Telefonterror

Äntligen en natt med sömn. Känner mej mindre gnällig pga att jag har mindre ont idag också!
Jag har haft telefonterror nu på förmiddagen!
Ringt kommunen, banken, försäkringskassan och Tibrokök. Nu  börjar saker och ting samla ihop sej och se lite klarare ut i mina ögon.
Tibrokök har skickat hem papper till oss för en reserverad tid då vi ska bestämma vårt kök. Jippii!! Jag ska bara ringa och bekräfta den. Så på onsdag nästa vecka åker James och jag till Jönköping! Ska bli så himla kul! Vi har redan bestämt oss för hur det ska se ut. Kommer bli ett vädigt mörkt kök med ekluckor, mörka bänkar och mörkt kakel och klinker. Men med lite spottar här och var så blir det ett myspys kök! Jag gillar när det är mörkt!
Det kommer se nästan lika dant ut som Emmlies och Joakims kök. Men bara nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0