Ta mej härifrån

Gahhhh!!
Inte visste jag att Anticimex inte fanns i Vimmerby. Jag har aldrig haft med dom att göra hittills i mitt liv. Men dom åker tydligen från Västervik och kommer inte till Vimmerby förrän i morgon! Ska jag leva här tillsammans med några äckliga fjärilar tills dess?

Kommer inte ihåg vad den trevliga damen som jag pratde med sa att fjärliarna heter.
Men, det är inga skadedjur.
Sprider inga sjukdomar.
Är inte farliga på något vis. Bara väldigt äckliga!
Dom följer med vissa förpackningar som man handlar i affären. Kan alltså hända vem som helst.
Fjärlien lägger ägg. Som blir till larver. Larverna äter av vad du har hemma. Blir till ännu fler fjärliar, så håller det på.

Nu har jag ännu en gång slängt allt i skafferiet..

Ska på stan och köpa plastbunkar nu för att kunna förvara mjöl och dylikt i.
Ta mej härifrån..
Jag har inte flyt med nåt just nu..

Kommentarer
Postat av: åsa

men fy fan så vidrigt... o det kan alla få? buuhhh.. skulle få panik..

2007-08-28 @ 16:59:45
Postat av: Jennifer

Usch ja.. Det är verkligen vidrigt.. Jag vet inte vart jag ska göra av mej själv, det kryper överallt! Men imorn kommer min hjälp iaf!!

2007-08-28 @ 18:40:26
URL: http://yenniifer.blogg.se
Postat av: emmelie

stackars dig......

2007-08-29 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0