Sömnbrist pga hicka

Har kommit i nåt himla konstigt.. Sover bra och dåligt varannan natt. Inatt var en natt då jag sovit dåligt..
Kan inte fatta vad det kan bero på..
Igår måsta jag skylla lite på kaffe och lite på bebisen. Jag och Carro var hos Jennie och och åt pizza. Sen hävde jag väl i mej tre koppar kaffe, vet inte vad det är men kaffet smakar så gott i Boda.
När jag kom hem och skulle sova så hade bebisen hicka. Hela magen guppar. Lätta att somna då. Tyckte nästan synd om både kotten och mej, för den kunde verkligen inte sluta.

Nu ska jag till Västervik och kolla på häst. Dock inte till mej.

Kommentarer
Postat av: Anne

Åh, jag kommer i håg när Elias hade det när han var i magen. Men jag tyckte att det nästan gjorde ont :/

2007-08-09 @ 10:18:19
URL: http://hynda.net
Postat av: Mamsen

Nu fårstår du hur det är,det är ganska svårt att förklara när man inte har varit med om det. Fast när ni har haft hicka har det aldrig gjort ont det har bara varit jobbigt.

2007-08-09 @ 12:45:10
Postat av: Anne

Jag menade att när E hade hicka så gjorde det ont, men det var i slutet av graviditeten när han först låg as högt upp på mig och sen låååång ner i magen.
Usch, vad jobbit! :/

2007-08-09 @ 13:36:18
URL: http://hynda.net
Postat av: Jennifer

Ja på mej gör det inte ont, bara sååå störigt! Speciellt när jag ska sova, annars stör det inte.
Men så är ju jag jäkla känslig när jag ska sova och det går inget vidare när magen ligger och guppar.. ;)

2007-08-09 @ 18:07:41
URL: http://yenniifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0